Małgorzata Cużytek
Magister psychologii i pedagogiki, Trener Umiejętności Społecznych z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikowany Trener Zastępowania Agresji, doktorantka w Instytucie Psychologii UJ.
Pracuje z młodzieżą i dorosłymi w obszarze podnoszenia kompetencji społecznych, komunikacji i asertywności.
Od 18 lat szkoli pracowników oświaty (nauczycieli, dyrektorów, specjalistów szkolnych: pedagogów, psychologów) z zakresu wspierania ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych (specjalizuje się we wspomaganiu osób ze spektrum Autyzmu oraz niepełnosprawnością poznawczą) oraz przeciwdziałania agresji i przemocy. Superwizuje pracę nauczycieli, psychologów i pedagogów pracujących z dziećmi i młodzieżą. Współzałożycielka Fundacji „Falochron” oraz Stowarzyszenia Ruch Pomocy Psychologicznej „Integracja”. Realizowała kilka projektów edukacyjnych i badawczych w obszarze edukacji, m.in. międzynarodowy program badawczy „STRONG” (Supportive tools for resilient, open-minded and non-violent grass root work in schools).
Wspomaga placówki edukacyjne w rozwijaniu kompetencji kluczowych uczniów.
SZKOLENIA PROWADZONE W ODN EDUKACJA INTERAKTYWNA
- Kompetencje kluczowe w przedszkolu
- Jak rozmawiać z uczniami o wojnie w Ukrainie i innych trudnych sprawach?
- Klasa w trakcie pandemii i po niej – budowanie od nowa relacji pomiędzy uczniami
- Działania nauczyciela wspierające uczniów w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych
- Psychologia dla niepsychologów – pomysły na lekcję wychowawczą i działania wspierające uczniów
- Dziecko z grupy ryzyka zaburzeń rozwojowych w trakcie i po pandemii – wsparcie uczniów z wysoką wrażliwością
- Jak zadbać o dobrostan nauczycieli w sytuacji przeciążenia – perspektywa psychologiczna, wsparcie nauczycieli w pokonywaniu negatywnych skutków pandemii i wojny w Ukrainie
- Nadużywanie mediów elektronicznych wśród uczniów – czy technodetoks dla Pokolenia “always on” jest możliwy i zasadny?
- Kompetencje kluczowe w szkole