RELACJE, EMOCJE I PSYCHOLOGIA W SZKOLE
Szkolenia doskonalące dla nauczycieli szkół z kategorii “RELACJE, EMOCJE I PSYCHOLOGIA W SZKOLE“:
- Przybysz. Praca z uczniem obcokrajowcem lub powracającym z zagranicy
- Efektywna współpraca nauczyciela z asystentem kulturowym – NOWOŚĆ
- Rozwijanie kompetencji emocjonalnych i społecznych uczniów, a styl wychowawczy w rodzinie
- Wsparcie uczniów w kryzysie – rozpoznawanie i reagowanie na depresję, samookaleczenia i myśli suicydalne – NOWOŚĆ
- Działania nauczyciela wspierające uczniów w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych
- Hejt, hejter i jego ofiara w szkole – reguły postępowania – NOWOŚĆ
- Zjawisko agresji i prześladowania wśród dzieci – jak rozpoznać bullying, reagować na sytuacje przemocowe i pomóc uczniowi “skontaktować się” z nauczycielem
- Tolerancja, działania antydyskryminacyjne, przeciwdziałanie hejtowi w szkole
- Jak wspierać uczniów w radzeniu sobie z trudnymi emocjami? Trening dla nauczycieli i uczniów
- Wypalony uczeń – objawy, przyczyny i metody wsparcia – NOWOŚĆ
- Konstruktywna komunikacja z rodzicem i uczniem, czyli o relacjach w duchu Porozumienia bez Przemocy (NVC)
- Mediacja i negocjacje – nowe narzędzia pracy wychowawczej – NOWOŚĆ
- Metoda Mikro Kręgów – rozwiązywanie konfliktów między uczniami. Nauczyciel jako facylitator
- Uczeń krzywdzony i zaniedbywany: rozpoznanie, interwencja i wsparcie – NOWOŚĆ
- Reagowanie na niewłaściwe i prowokacyjne zachowania uczniów – trening konstruktywnej konfrontacji
- Syndrom małego cesarza – uczeń roszczeniowy z nadmiernym poczuciem własnej wartości i brakiem poszanowania dla autorytetu – NOWOŚĆ
- Przemoc, nadużycia i nieprzyzwoite zachowania wobec dzieci – NOWOŚĆ
- Psychologia dla niepsychologów – pomysły na lekcję wychowawczą i działania wspierające uczniów
- Czy możliwe jest “uwrażliwienie” uczniów? Wsparcie dzieci i młodzieży w procesie kształtowania empatii. Jak kształtować empatię wśród uczniów w duchu Porozumienia bez Przemocy?
- Pozycja i rola nauczyciela w procesie wychowania uczniów ku wartościom (moralnym, estetycznym i społecznym)
- Filmowa lekcja wychowawcza o relacjach
- Wykorzystanie dzieł audiowizualnych w procesie wychowania do wrażliwości na prawdę i dobro
Najważniejsze na rynku zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu
Każdy uczestnik naszych szkoleń otrzymuje zaświadczenie według Rozporządzenia MEN o ukończeniu szkolenia doskonalącego dla nauczycieli, wydawane w wersji papierowej przez akredytowaną placówkę doskonalenia nauczycieli.
Akredytowana placówka doskonalenia nauczycieli:
Możliwość finansowania naszych szkoleń ze środków przeznaczonych na doskonalenie nauczycieli (zgodność z ustawą Karta Nauczyciela – art. 70a 3a) i aktualnym Rozporządzeniem MEN z 23.08.2019 w sprawie dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli.
ZASTANAWIASZ SIĘ, CZY TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE?
Dokładamy wszelkich starań, aby prowadzone szkolenie spełniło oczekiwania Twojej Rady Pedagogicznej.
Każdorazowo kontaktujemy się placówką, aby doprecyzować potrzeby, uelastycznić program szkolenia i poinformować trenera o priorytetach nauczycieli.
Skontaktuj się i dopasuj szkolenie, temat, trenera oraz zakres wspólnie z naszym doradcą szkoleniowym.
ZADZWOŃ I ZAMÓW SZKOLENIE
tel: 603 759 448
lub wypełnij formularz u dołu strony.
szkolenia z kategorii RELACJE I EMOCJE W SZKOLE

Wybierz szkolenie dla Twojej placówki szkolnej

Wybierz szkolenie dla Twojej placówki przedszkolnej

