Przybysz. Praca z uczniem obcokrajowcem lub powracającym z zagranicy

Jest ich coraz więcej w naszych szkołach. Przyjeżdżają do nas z rodzicami, którzy w Polsce znajdują lepsze warunki dla życia, wracają z rodzicami po kilkuletnim pobycie za granicą i tacy, którzy nigdy migracji nie doświadczyli bezpośrednio, ale wychowują się w rodzinach, gdzie jedno z rodziców jest obywatelem innego kraju. Co ich łączy? Doświadczenie migracji.


Korzyści:

Nauczyciele:

  • zdobędą wiedzę na temat psychologicznych aspektów doświadczanie migracji przez dziecko, funkcjonowania dziecka z doświadczeniem migracji,
  • poznają rolę i zadania wychowawcy międzykulturowej klasy,
  • zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie pracy dydaktyczno-wychowawczej z uczniem doświadczającym migracji.

Program:

  • uczeń o migranckim pochodzeniu w polskiej szkole,
  • psychologiczne aspekty spotkania z innymi narodami i kulturami,
  • cztery sfery trudności ucznia obcokrajowca/powracającego z zagranicy,
  • indywidualizacja pracy z takim uczniem,
  • praca w klasie międzykulturowej- rola i zadania wychowawcy międzykulturowej klasy,
  • wskazówki do pracy z uczniem obcokrajowcem/powracającym z zagranicy.

Możliwa forma szkoleń:

  • szkolenie online.

Najważniejsze na rynku zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu

Każdy uczestnik naszych szkoleń otrzymuje zaświadczenie według Rozporządzenia MEN o ukończeniu szkolenia doskonalącego dla nauczycieli, wydawane w wersji papierowej przez akredytowaną placówkę doskonalenia nauczycieli.

Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28.05.2019 w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. 1045).

Akredytowana placówka doskonalenia nauczycieli:

         

Możliwość finansowania naszych szkoleń ze środków przeznaczonych na doskonalenie nauczycieli (zgodność z ustawą Karta Nauczyciela – art. 70a 3a) i aktualnym Rozporządzeniem MEN z 23.08.2019 w sprawie dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli.


ZASTANAWIASZ SIĘ, CZY TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE?

Dokładamy wszelkich starań, aby prowadzone szkolenie spełniło oczekiwania Twojej Rady Pedagogicznej.

Każdorazowo kontaktujemy się placówką, aby doprecyzować potrzeby, uelastycznić program szkolenia i poinformować trenera o priorytetach nauczycieli.

Skontaktuj się i dopasuj szkolenie, temat, trenera oraz zakres wspólnie z naszym doradcą szkoleniowym.


ZADZWOŃ I ZAMÓW SZKOLENIE

tel: 603 759 448
lub wypełnij formularz u dołu strony.

Odbiorcy:

nauczyciele szkoły podstawowej

Prowadząca: DR MARTA MAJORCZYK

psycholog, psychoterapeuta systemowy, psychopedagog, pedagog, doradca rodzinny, trener, animator rozwoju (coach, mentor, tutor), badacz i wieloletni nauczyciel akademicki. Autorka kilkudziesięciu prac naukowych, tekstów popularno-naukowych, analiz i opracowań o tematyce rodzinnej, rozwoju, wychowania i opieki oraz neurodydaktyki. Uczestniczka kilkudziesięciu konferencji naukowych i metodycznych. Stały współpracownik pism branżowych, takich jak: “Wczesna Edukacja”, „Dyrektor Szkoły”, „Sygnały. Miesięcznik Wychowawcy”, „Bliżej Przedszkola”, „Newsweek Psychologia” i wielu innych. Na co dzień łączy praktykę z teorią. Komentator przemian w edukacji, wychowaniu i rodziny w mediach. Współpracowała z Ministerstwem Cyfryzacji i NASK w ramach kampanii społecznej „Nie zagub dziecka w sieci”. Prowadzi autorskie szkolenia w następujących obszarach: współpraca placówki oświatowej z rodzicami dziecka/ucznia, procesu opiekuńczo-wychowawczego, dziedzin wychowania, metodyki opiekuńczo-wychowawczej, diagnozy psychopedagogicznej w pracy nauczyciela, wychowawcy, efektywnego nauczania, neurotreningu w edukacji, profilaktyki, treningu umiejętności wychowawczych, prowadzenia procesów grupowych w klasie szkolnej.

Długość szkolenia:

4 godziny dydaktyczne

KOSZT SZKOLENIA DLA RADY:

Zapytaj o wycenę dla Twojej miejscowości

OPINIE UCZESTNIKÓW:

"Bardzo przydatne i ciekawe treści. temat zdecydowanie wyczerpany"

    Skontaktuj się
    Skontaktuj się, aby otrzymać wycenę:
    tel.: 603 759 448, e-mail: biuro@edukacjainteraktywna.pl