Techniki relaksacyjne dla nauczyciela przedszkola. Jak zadbać o swój dobrostan i opanować stres?
Korzyści z udziału Rady pedagogicznej w szkoleniu:
Uczestnicy:
- poznają techniki relaksacji,
- zdobędą umiejętność wykorzystania ćwiczeń oddechowych, służących poprawie koncentracji, równowadze, wyciszeniu i relaksacji,
- poznają pozycje jogiczne, ćwiczenia oddechowe służące poprawie koncentracji, równowadze, wyciszeniu i relaksacji.
Program:
- Dobrostan emocjonalny nauczyciela:
- bodźce zewnętrzne i samoświadomość stanu emocjonalnego nauczyciela,
- wgląd w emocje,
- prawo do bycia uwzględnionym. Samopoczucie a relacje z dziećmi,
- praca nauczyciela – praca na relacjach.
- Praktyka samorelaksacji, akupresura punktów spustowych głowy, masaż mikrowibracyjny czaszki, rozciąganie mięśni posturalnych głowy:
- masaż mięśnia potyliczno-czołowego z elementami kobido,
- praktyki relaksacji i dobrostanu w relacji nauczyciel – dziecko,
- autosugestia stanu emocjonalnego – „głowa dziecka”, „intuicja uśmiechu”,
- neuroróżnorodność uczniów a czynniki podwyższające napięcie,
- uczniowie z zaburzeniami rozwojowymi.
- Praktyczne ćwiczenia wpływające na zachowanie. Wykorzystanie proksemiki i socjologii przestrzeni.
Możliwa forma szkoleń:
- szkolenie stacjonarne – warsztat w siedzibie placówki (zapytaj o możliwość dojazdu).
Najważniejsze na rynku zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu
Każdy uczestnik naszych szkoleń otrzymuje zaświadczenie według Rozporządzenia MEN o ukończeniu szkolenia doskonalącego dla nauczycieli, wydawane w wersji papierowej przez akredytowaną placówkę doskonalenia nauczycieli.
Akredytowana placówka doskonalenia nauczycieli:
Możliwość finansowania naszych szkoleń ze środków przeznaczonych na doskonalenie nauczycieli (zgodność z ustawą Karta Nauczyciela – art. 70a 3a) i aktualnym Rozporządzeniem MEN z 23.08.2019 w sprawie dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli.
ZASTANAWIASZ SIĘ, CZY TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE?
Dokładamy wszelkich starań, aby prowadzone szkolenie spełniło oczekiwania Twojej Rady Pedagogicznej.
Każdorazowo kontaktujemy się placówką, aby doprecyzować potrzeby, uelastycznić program szkolenia i poinformować trenera o priorytetach nauczycieli.
Skontaktuj się i dopasuj szkolenie, temat, trenera oraz zakres wspólnie z naszym doradcą szkoleniowym.