LogoPODRÓŻE małe i DUŻE, czyli logorytmika dla zaawansowanych

Szkolenie pomaga wdrażać kierunek nr 3 polityki oświatowej państwa na rok szkolny 2025/2026: Promocja zdrowego trybu życia w szkole – kształtowanie postaw i zachowań prozdrowotnych. Wspieranie aktywności fizycznej uczniów”.

LogoPODRÓŻE małe i DUŻE to samodzielne szkolenie, w którym poznajemy logorytmikę od strony muzyczno-ruchowej. Szkolenie jest uzupełnieniem wiadomości zdobytych w czasie warsztatów „Logorytmika, czyli słowo, ruch, muzyka według Piotra Tolsdorfa. Warsztaty praktyczne”, ale funkcjonuje również jako samodzielny warsztat.


Korzyści z udziału Rady pedagogicznej w szkoleniu:

  • tworzą lub wzbogacają własny warsztat pracy w zakresie logorytmiki,
  • pogłębiają wiedzę z zakresu logorytmiki i profilaktyki logopedycznej,
  • otrzymują skrypt szkoleniowy oraz dostęp do materiałów edukacyjnych,
  • uzyskują elektroniczny dostęp do e-booka „LogoPODRÓŻE małe i DUŻE” (zawierającego 16 scenariuszy zajęć logorytmicznych), plików z podkładami muzycznymi w formacie mp3 oraz materiałów graficznych do wykorzystania podczas zajęć.

Program:

  1. „Nie potrafię tego wyjąć” – rola motoryki dużej w rozwoju mowy
    Znaczenie motoryki dużej i łańcuchów mięśniowych dla rozwoju kompetencji językowych.
    Ćwiczenia i zabawy stymulujące rozwój motoryki dużej.
    Pozycje wejściowe i inne figury wykorzystywane w logorytmice.
  2. „Coś jest pod szafą!” – percepcja słuchowa w logorytmice
    Znaczenie percepcji słuchowej w kształtowaniu umiejętności językowych.
    Świat akcentów metrycznych – jak wprowadzać dzieci w świat rytmu.
    Nauka słuchania i ćwiczenia wspierające rozwój słuchu fonemowego.
    Tworzenie własnych ćwiczeń percepcji słuchowej w oparciu o muzykę i ruch.
  3. „Kto zetrze kurze?” – motoryka mała a rozwój mowy
    Wpływ motoryki małej na artykulację i rozwój mowy.
    Pomysły na angażujące zabawy rozwijające sprawność manualną.
    Łączenie elementów motorycznych i językowych w spójną zabawę terapeutyczną.
  4. „To przejdzie do historii” – storytelling w logorytmice
    Znaczenie opowieści i narracji w pracy logorytmicznej.
    Tworzenie bajek muzycznych jako narzędzia wspierającego rozwój językowy i emocjonalny.
    Rola fabuły w budowaniu zaangażowania i skuteczności zajęć logorytmicznych.

Możliwa forma szkoleń:

  • szkolenie stacjonarne – warsztat w siedzibie placówki (zapytaj o możliwość dojazdu),
  • szkolenie online.

Najważniejsze na rynku zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu

Każdy uczestnik naszych szkoleń otrzymuje zaświadczenie według Rozporządzenia MEN o ukończeniu szkolenia doskonalącego dla nauczycieli, wydawane w wersji papierowej przez akredytowaną placówkę doskonalenia nauczycieli.

Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28.05.2019 w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. 1045).

Akredytowana placówka doskonalenia nauczycieli:

         

Możliwość finansowania naszych szkoleń ze środków przeznaczonych na doskonalenie nauczycieli (zgodność z ustawą Karta Nauczyciela – art. 70a 3a) i aktualnym Rozporządzeniem MEN z 23.08.2019 w sprawie dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli.


ZASTANAWIASZ SIĘ, CZY TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE?

Dokładamy wszelkich starań, aby prowadzone szkolenie spełniło oczekiwania Twojej Rady Pedagogicznej.

Każdorazowo kontaktujemy się placówką, aby doprecyzować potrzeby, uelastycznić program szkolenia i poinformować trenera o priorytetach nauczycieli.

Skontaktuj się i dopasuj szkolenie, temat, trenera oraz zakres wspólnie z naszym doradcą szkoleniowym.


ZADZWOŃ I ZAMÓW SZKOLENIE

tel: 603 759 448
lub wypełnij formularz u dołu strony.

Odbiorcy:

nauczyciele przedszkola, szkoły podstawowej, dyrektorzy

Prowadzący: Piotr Tolsdorf

Muzyk-logopeda. Pasjonat logorytmiki. Prowadzi fanpage PAN OD LOGORYTMIKI. Twórca wielu zabaw logorytmicznych, autor podkładów muzycznych. Prowadzi warsztaty z logorytmiki na terenie całej Polski. Jest logopedą w LogoCentrum w Rybniku. Współpracuje z placówkami przedszkolnymi, w których prowadzi zajęcia z logopedyczne i logorytmiczne.

Długość szkolenia:

4 godziny dydaktyczne

KOSZT SZKOLENIA DLA RADY:

Zapytaj o wycenę dla Twojej miejscowości

    Skontaktuj się
    Skontaktuj się, aby otrzymać wycenę:
    tel.: 603 759 448, e-mail: biuro@edukacjainteraktywna.pl