Zaszyfrowane ruchy, czyli szachy japońskie i kodowanie w przedszkolu


Reguły gry są proste. Gra nie wymaga umiejętności gry w szachy.

 

Gra realizuje podstawę programową Ministerstwa Edukacji Narodowej w zakresie:

  • powszechnego wprowadzenia szachów do szkół podstawowych,
  • nauki programowania w nauczaniu wczesnoszkolnym,
  • prowadzenia zajęć wyrównawczych z uczniami ze specyficznymi problemami w pisaniu i czytaniu (dysleksja).

“Złapmy lwa” to gra dla całości grupy przedszkolnej, również tych z dysfunkcjami i dla dzieci zdolnych. Nauczyciele doceniają ją za prostotę i łatwość w wykorzystaniu gry podczas różnych zajęć.

“Złapmy lwa”, czy japońskie szachy – zobacz jak można wykorzystać je na zajęciach edukacyjnych:


Korzyści dla dzieci:

Logiczna gra dla dzieci w wieku 5-10 lat  rozwija kluczowe umiejętności dzieci takie jak:

  • myślenie logiczne i strategiczne,
  • pamięć wzrokową,
  • orientację przestrzenną,
  • umiejętność analizy i rozwiązywania problemów,
  • intuicję,
  • wyobraźnię,
  • umiejętność koncentracji,
  • sprawiedliwość,
  • samodzielność,
  • cierpliwość,
  • wytrwałość,
  • pomysłowość.

Program:

  • kombinacja doskonała, czyli japońskie szachy i zakodowane ruchy zwierząt,
  • zajęcia z wykorzystaniem  wielkowymiarowej gry edukacyjnej w wersji dywanowej, składającej się z dużej, kolorowej planszy i poduszek
    ze zwierzętami,
  • każdemu zwierzęciu przyporządkowane są określone ruchy na planszy,
  • kodowanie przeznaczone jest dla dzieci 4-7 lat,
  • demonstrowanie zasad gry,
  • wspólne analizowanie zadań i problemów,
  • możliwość organizowania turniejów wewnątrz przedszkola i pomiędzy placówkami,
  • gra rozwijająca myślenie logiczne i strategiczne u najmłodszych.
    Według specjalistów, wiek przedszkolny to najlepszy czas, by zacząć!


Możliwa forma szkoleń:

szkolenie stacjonarne – warsztat w siedzibie placówki (zapytaj o możliwość dojazdu trenera)


Najważniejsze na rynku zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu

Każdy uczestnik naszych szkoleń otrzymuje zaświadczenie według Rozporządzenia MEN o ukończeniu szkolenia doskonalącego dla nauczycieli, wydawane w wersji papierowej przez akredytowaną placówkę doskonalenia nauczycieli.

Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28.05.2019 w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. 1045).

Akredytowana placówka doskonalenia nauczycieli:

         

Możliwość finansowania naszych szkoleń ze środków przeznaczonych na doskonalenie nauczycieli (zgodność z ustawą Karta Nauczyciela – art. 70a 3a) i aktualnym Rozporządzeniem MEN z 23.08.2019 w sprawie dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli.


ZASTANAWIASZ SIĘ, CZY TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE?

Dokładamy wszelkich starań, aby prowadzone szkolenie spełniło oczekiwania Twojej Rady Pedagogicznej.

Każdorazowo kontaktujemy się placówką, aby doprecyzować potrzeby, uelastycznić program szkolenia i poinformować trenera o priorytetach nauczycieli.

Skontaktuj się i dopasuj szkolenie, temat, trenera oraz zakres wspólnie z naszym doradcą szkoleniowym.


ZADZWOŃ I ZAMÓW SZKOLENIE

tel: 603 759 448
lub wypełnij formularz u dołu strony.

Odbiorcy:

nauczyciele przedszkola

Długość szkolenia:

4 godziny dydaktyczne

Prowadząca: AGNIESZKA SZEFER-TRELA

Trener oświaty i założycielka ODN Edukacja Interaktywna w Krakowie. Superwizor SORE, pracowała jako dydaktyk cyfrowy i metodyk w projektach uczących programowania i robotyki dla najmłodszych. Stworzyła autorską pomoc dydaktyczną do nauki kodowania przez zabawę „KodujMata”. Ukończyła kursy trenerskie oraz studia poświęcone projektowaniu e-learningu i edukacji zdalnej w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie.

Koszt szkolenia dla Rady:

Zapytaj o wycenę dla Twojej miejscowości

OPINIE UCZESTNIKÓW:

"Przygotowanie szkolenia, wiedza oraz jej przekaz na bardzo wysokim poziomie."

    Skontaktuj się
    Skontaktuj się, aby otrzymać wycenę:
    tel.: 603 759 448, e-mail: biuro@edukacjainteraktywna.pl