Jak oceniać, aby wspierać rozwój każdego ucznia zgodnie z zapisami prawa oświatowego
Szkolenie ma na celu doskonalenie umiejętności oceniania, aby wpływało ono na podniesienie zaangażowania uczniów w procesie uczenia się i stwarzała szanse na osiąganie przez nich sukcesu na miarę ich potrzeb i możliwości.
Korzyści z udziału rady pedagogicznej w szkoleniu:
Uczestnicy:
- poznają podstawy prawne oceniania wewnątrzszkolnego,
- ustalają sposoby realizacji celów oceniania wewnątrzszkolnego,
- poznają wpływ oceniania wewnątrzszkolnego na uczenie się uczniów,
- analizują znaczenie informacji zwrotnej w procesie uczenia się uczniów,
- analizują wpływ pułapek oceniania na jakość procesu oceniania.
Program:
- cele oceniania wewnątrzszkolnego i ich realizacja,
- zależność między ocenianiem a podstawą programową,
- podmiotowość oceniania,
- rodzaje oceniania,
- funkcje oceny szkolnej,
- wymagania edukacyjne,
- informacja zwrotna.
Możliwa forma szkoleń:
- szkolenie stacjonarne – warsztat w siedzibie placówki (zapytaj o możliwość dojazdu),
- szkolenie online.
Najważniejsze na rynku zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu
Każdy uczestnik naszych szkoleń otrzymuje zaświadczenie według Rozporządzenia MEN o ukończeniu szkolenia doskonalącego dla nauczycieli, wydawane w wersji papierowej przez akredytowaną placówkę doskonalenia nauczycieli.
Akredytowana placówka doskonalenia nauczycieli:
Możliwość finansowania naszych szkoleń ze środków przeznaczonych na doskonalenie nauczycieli (zgodność z ustawą Karta Nauczyciela – art. 70a 3a) i aktualnym Rozporządzeniem MEN z 23.08.2019 w sprawie dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli.
ZASTANAWIASZ SIĘ, CZY TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE?
Dokładamy wszelkich starań, aby prowadzone szkolenie spełniło oczekiwania Twojej Rady Pedagogicznej.
Każdorazowo kontaktujemy się placówką, aby doprecyzować potrzeby, uelastycznić program szkolenia i poinformować trenera o priorytetach nauczycieli.
Skontaktuj się i dopasuj szkolenie, temat, trenera oraz zakres wspólnie z naszym doradcą szkoleniowym.