Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny – konstruowanie i realizacja
Podczas szkolenia uczestnicy poznają praktyczne wskazówki dotyczące organizacji pomocy PP dla ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Omówiony zostanie sposób konstruowania IPET oraz korzystanie z tego programu w codziennej pracy nauczycieli specjalistów. Uczestnicy otrzymają propozycje dokumentacji.
Korzyści z udziału rady pedagogicznej w szkoleniu:
Uczestnicy:
- poznają podstawy prawne organizacji i realizacji pomocy psychologiczno – pedagogicznej dla uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego,
- dokonają analizy realizacji ppp w swojej szkole,
- wskażą obszary do rozwoju w zakresie pracy z uczniem z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.
Program:
- podstawy prawne,
- rola i zadania dyrektora szkoły,
- rola i zadania zespołu ds. pomocy psychologiczno – pedagogicznej,
- dokumentowanie udzielanej pomocy,
- wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia,
- struktura IPET i rola w udzielanym wsparciu,
- ocena efektywności udzielanego wsparcia z wykorzystaniem WOPFU.
Możliwa forma szkoleń:
- szkolenie stacjonarne – warsztat w siedzibie placówki (zapytaj o możliwość dojazdu),
- szkolenie online.
Najważniejsze na rynku zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu
Każdy uczestnik naszych szkoleń otrzymuje zaświadczenie według Rozporządzenia MEN o ukończeniu szkolenia doskonalącego dla nauczycieli, wydawane w wersji papierowej przez akredytowaną placówkę doskonalenia nauczycieli.
Akredytowana placówka doskonalenia nauczycieli:
Możliwość finansowania naszych szkoleń ze środków przeznaczonych na doskonalenie nauczycieli (zgodność z ustawą Karta Nauczyciela – art. 70a 3a) i aktualnym Rozporządzeniem MEN z 23.08.2019 w sprawie dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli.
ZASTANAWIASZ SIĘ, CZY TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE?
Dokładamy wszelkich starań, aby prowadzone szkolenie spełniło oczekiwania Twojej Rady Pedagogicznej.
Każdorazowo kontaktujemy się placówką, aby doprecyzować potrzeby, uelastycznić program szkolenia i poinformować trenera o priorytetach nauczycieli.
Skontaktuj się i dopasuj szkolenie, temat, trenera oraz zakres wspólnie z naszym doradcą szkoleniowym.