Edukacja włączająca – filozofia i podstawowe założenia
Szkolenie przybliży uczestnikom założenia nowej formuły edukacji włączającej. W czasie zajęć przedstawione zostaną możliwe strategie pozwalające na osiąganie małych i dużych sukcesów przez uczniów.
Korzyści z udziału rady pedagogicznej w szkoleniu:
Uczestnicy:
- poznają kierunki zmian w edukacji włączającej,
- poznają obszary udzielanego wsparcia szczególnie ważne we włączaniu uczniów o zróżnicowanych potrzebach i możliwościach,
- określą potrzeby szkoły w celu podniesienia jakości udzielanego wsparcia.
Program:
- sposoby włączania,
- szczególnie ważne obszary organizacji edukacji włączającej,
- rola współpracy nauczycieli i specjalistów,
- założenia uniwersalnego wsparcia w edukacji.
Możliwa forma szkoleń:
- szkolenie stacjonarne – warsztat w siedzibie placówki (zapytaj o możliwość dojazdu),
- szkolenie online.
Najważniejsze na rynku zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu
Każdy uczestnik naszych szkoleń otrzymuje zaświadczenie według Rozporządzenia MEN o ukończeniu szkolenia doskonalącego dla nauczycieli, wydawane w wersji papierowej przez akredytowaną placówkę doskonalenia nauczycieli.
Akredytowana placówka doskonalenia nauczycieli:
Możliwość finansowania naszych szkoleń ze środków przeznaczonych na doskonalenie nauczycieli (zgodność z ustawą Karta Nauczyciela – art. 70a 3a) i aktualnym Rozporządzeniem MEN z 23.08.2019 w sprawie dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli.
ZASTANAWIASZ SIĘ, CZY TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE?
Dokładamy wszelkich starań, aby prowadzone szkolenie spełniło oczekiwania Twojej Rady Pedagogicznej.
Każdorazowo kontaktujemy się placówką, aby doprecyzować potrzeby, uelastycznić program szkolenia i poinformować trenera o priorytetach nauczycieli.
Skontaktuj się i dopasuj szkolenie, temat, trenera oraz zakres wspólnie z naszym doradcą szkoleniowym.