Sztuczna inteligencja w edukacji – CHATGPT, pomaga czy przeszkadza w szkole
W obecnym czasie jesteśmy świadkami bardzo dużego rozwoju technologii w szkole.
Sporym tąpnięciem w kwestii pozyskiwania i analizy informacji ma pojawienie się sztucznej inteligencji na użytek masowy.
Niewątpliwie wpływa ono na sposób postrzegania i odbioru informacji.
Z perspektywy nauczyciela jest to czas wyzwań dotyczących wdrażania technologii, a może analizy czy warto ją wdrażać, próbie jej odrzucenia czy też włączenia w proces edukacyjny.
Uczniowie na pewno we własnym zakresie poznają niektóre z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji.
Aby być krok przed uczniem lub na równi, warto poznać zalety i wady sztucznej inteligencji tak, aby prawidłowo modelować jej wykorzystanie w szkole.
Korzyści z udziału rady pedagogicznej w szkoleniu:
Uczestnik:
- pozna narzędzia współpracujące z AI,
- zrozumie istotę działania AI,
- pozna korzyści i niebezpieczeństwa wynikające z AI.
Program:
- opis aplikacji CHATGPT,
- pisanie w AI,
- zabawy i edukacja z AI,
- nauka języka AI,
- niebezpieczeństwa wynikające z AI,
- współpraca z różnymi aplikacjami,
- zestaw komend dla nauczyciela.
Możliwa forma szkoleń:
- szkolenie stacjonarne – warsztat w siedzibie placówki (zapytaj o możliwość dojazdu),
- szkolenie online.
Najważniejsze na rynku zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu
Każdy uczestnik naszych szkoleń otrzymuje zaświadczenie według Rozporządzenia MEN o ukończeniu szkolenia doskonalącego dla nauczycieli, wydawane w wersji papierowej przez akredytowaną placówkę doskonalenia nauczycieli.
Akredytowana placówka doskonalenia nauczycieli:
Możliwość finansowania naszych szkoleń ze środków przeznaczonych na doskonalenie nauczycieli (zgodność z ustawą Karta Nauczyciela – art. 70a 3a) i aktualnym Rozporządzeniem MEN z 23.08.2019 w sprawie dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli.
ZASTANAWIASZ SIĘ, CZY TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE?
Dokładamy wszelkich starań, aby prowadzone szkolenie spełniło oczekiwania Twojej Rady Pedagogicznej.
Każdorazowo kontaktujemy się placówką, aby doprecyzować potrzeby, uelastycznić program szkolenia i poinformować trenera o priorytetach nauczycieli.
Skontaktuj się i dopasuj szkolenie, temat, trenera oraz zakres wspólnie z naszym doradcą szkoleniowym.