Metoda odwróconej klasy i metoda WebQuestu sposobem na angażującą edukację naszych czasów

 

 

Jak się nie rozdwoić w systemie zmianowym klasy, jak zadbać o sprawdzanie postępów uczniów i mądrze rozłożyć nauczani w sposób angażujący dla uczniów?

Dzięki poznaniu specyfiki metody odwróconej klasy oraz metody WebQuestu nauczyciele będą w stanie przeprowadzić zajęcia, niezależnie czy placówka przyjmie model hybrydowy czy stacjonarny.

Przygotujmy się na każdy wariant edukacji, aby nie dać się zaskoczyć.

Z opinii nauczycieli wynika, że praca w modemu odwróconej klasy wchodzi w nawyk i oprócz skuteczniejszego sposobu nauczania, kształtuje cenne postawy społeczne i motywację wśród uczniów.

Podczas szkolenia nauczyciele dowiedzą się, jak rozdzielić nauczanie na część online i co warto przeprowadzić na żywo podczas lekcji stacjonarnej, aby treści te uzupełniały się, a organizacja procesu nauczania powiodła się.


Korzyści z udziału Rady pedagogicznej w szkoleniu:

Nauczyciele:

  • poznają założenia, narzędzia TIK i multimedia do stosowania metody “odwróconej klasy” w pracy dydaktycznej,
  • będą potrafić sprawnie obsługiwać wybrane aplikacje do tworzenia i umieszczania treści online dla uczniów,
  • będą potrafić podzielić proces edukacyjny na część online i stacjonarną,
  • poznają przykłady stosowanie metody WebQuestu w praktyce z uczniami,
  • będą potrafić zaplanować i przeprowadzić projekt uczniowskie metodą WebQuestu na lekcji i jako projekt długoterminowy.

Program:

Parasol edukacyjny:

  • założenia metody “odwróconej klasy” oraz “mieszanej metody kształcenia”,
  • sposoby pracy metodą odwróconej klasy w systemie stacjonarnym.
  • przegląd materiałów i narzędzi TIK do pracy uczniów w domu,
  • baza materiałów online,
  • tworzenie ćwiczeń interaktywnych, raportujących postępy ucznia,
  • tworzenie filmu edukacyjnego przez nauczyciela – wykorzystanie asynchronicznych narzędzi TIK w samodzielnej pracy uczniów,
  • chmura – sposoby dzielenia się treściami z uczniami (aplikacja Padlet).
  • “priorytet komunikacja”: pomysły na przeprowadzania zajęć w klasie, koncentrujących się na rozwiązywaniu problemów, merytorycznych dyskusjach oraz ćwiczeniach utrwalających,
  • metoda WebQuest w teorii i praktyce.

Możliwa forma szkoleń:

  • szkolenie stacjonarne – warsztat w siedzibie placówki (zapytaj o możliwość dojazdu),
  • szkolenie online.

Najważniejsze na rynku zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu

Każdy uczestnik naszych szkoleń otrzymuje zaświadczenie według Rozporządzenia MEN o ukończeniu szkolenia doskonalącego dla nauczycieli, wydawane w wersji papierowej przez akredytowaną placówkę doskonalenia nauczycieli.

Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28.05.2019 w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. 1045).

Akredytowana placówka doskonalenia nauczycieli:

         

Możliwość finansowania naszych szkoleń ze środków przeznaczonych na doskonalenie nauczycieli (zgodność z ustawą Karta Nauczyciela – art. 70a 3a) i aktualnym Rozporządzeniem MEN z 23.08.2019 w sprawie dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli.


ZASTANAWIASZ SIĘ, CZY TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE?

Dokładamy wszelkich starań, aby prowadzone szkolenie spełniło oczekiwania Twojej Rady Pedagogicznej.

Każdorazowo kontaktujemy się placówką, aby doprecyzować potrzeby, uelastycznić program szkolenia i poinformować trenera o priorytetach nauczycieli.

Skontaktuj się i dopasuj szkolenie, temat, trenera oraz zakres wspólnie z naszym doradcą szkoleniowym.


ZADZWOŃ I ZAMÓW SZKOLENIE

tel: 603 759 448
lub wypełnij formularz u dołu strony.

Odbiorcy:

nauczyciele szkoły podstawowej, szkoły ponadgimnazjalnej, dyrektorzy

Zakres szkolenia:

SZKOLENIE SZYTE NA MIARĘ – zakres, dobór narzędzi, liczba szkoleń według indywidualnych ustaleń z Dyrekcją.

Prowadząca: AGNIESZKA SZEFER-TRELA

Trener oświaty, założycielka i organ prowadzący Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Edukacja Interaktywna w Krakowie. Edukator, superwizor. Od 7 lat prowadzi szkolenia dla nauczycieli z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych, filmowania, kodowania i robotyki dla najmłodszych. Pracowała także jako dydaktyk cyfrowy, scenarzysta kursów online i metodyk w projektach uczących programowania i robotyki dla najmłodszych.

Koszt szkolenia dla Rady:

Zapytaj o wycenę dla Twojej miejscowości

OPINIE UCZESTNIKÓW:

"Bardzo fajne szkolenie, szybko, sprawnie i bardzo pomocnie :) Prowadząca kompetentna, elokwentna o wysokiej kulturze osobistej."

    Skontaktuj się
    Skontaktuj się, aby otrzymać wycenę:
    tel.: 603 759 448, e-mail: biuro@edukacjainteraktywna.pl