Dziecko z grupy ryzyka zaburzeń rozwojowych w trakcie i po pandemii – wsparcie uczniów z wysoką wrażliwością MAŁGORZATA CUŻYTEK Zobacz więcej
Klasa w trakcie i po pandemii – budowanie relacji pomiędzy uczniami od nowa MAŁGORZATA CUŻYTEK Zobacz więcej
Bezpieczeństwo ucznia w sieci – przeciwdziałanie zjawisku cyberprzestępczości MICHAŁ TWARDOSZ Zobacz więcej
MS Teams w szkole – wykorzystanie platformy w nauczaniu zdalnym i stacjonarnym AGNIESZKA SZEFER-TRELA Zobacz więcej
Google Classroom: jak wykorzystać platformę G-Suite dla szkół, zabezpieczyć dane i wdrożyć system na lata AGNIESZKA SZEFER-TRELA Zobacz więcej
Projektowanie ćwiczeń interaktywnych dla uczniów: na telefony, komputery, do edukacji zdalnej i stacjonarnej AGNIESZKA SZEFER-TRELA Zobacz więcej
Aktywna lekcja z TIK: angażowanie uczniów i sprawdzanie wiedzy wybranymi narzędziami MONIKA SCHMEICHEL-ZARZECZNA Zobacz więcej
Tworzenie filmów edukacyjnych przez nauczycieli za pomocą komputera – do nauczania zdalnego i stacjonarnego AGNIESZKA SZEFER-TRELA Zobacz więcej
“Szkoła filmowa” – tworzenie wideo z przedstawień i projektów uczniów, film jako narzędzie dydaktyczne AGNIESZKA SZEFER-TRELA Zobacz więcej